Ligger i sängen. Funderar. Tänker.

Ligger i sängen. Funderar. Tänker. Kan inte skriva så mycket då jag knappt har några pengar på mobilen kvar, ska ladda på dom imorgon efter skolan. Var ej i skolan idag men gick på mötet iallafall. Kändes okej även fast jag var skeptisk i början. BUP imorgon. Behöver prata. Pappa ska med dit. Vi behöver prata tillsammans. Reda upp saker. Efter BUP blir det hem hem hem hem. SKÖNT. Onsdag imorgon, halva veckan har gått. fyfan vad tiden rinner ifrån en. Nu måste jag sluta skriva, måste tänka på att det kostar ju att skicka nu. Är inte van vid att de ska kosta något när jag skickar sms men om man glömt och ladda på mobilen efter en månad har gått så blir det såhär. Men pengar ska in på mobilen imorgon iallafall! Känns bra.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?