Förstavärldkrigets sista soldater

Tittade på en väldigt intressant dokumentär serie som var på 2an vid 18;00. Den handlade om när kriget bröt ut 1914 och några personer som var med där 1914-1918 berättar om hur dom upplevde det. Och i slutet höll jag på att gråta sönder. Någon utav dom soldaterna kom ihåg en dikt som någon utav deras soldat kompis skrivit. Och när han läste hela denna dikten, ja, seriöst, jag trodde jag skulle bryta ihop. Så fint. Så hemskt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?