110322

Det är varmt här men blåser väldigt mycket. Solen skiner och bilarna kör förbi. Mitt tåg kommer inte förens om 25 minuter typ, ganska segt men ah. När jag hoppat av i Sölvesborg så blir det att ta en buss som tar mig hem. Skönt! Mamma jobbar till halv 6 idag så när jag kommer hem ska jag nog göra middag, börjar bli hungrig. Ska också försöka ladda ner saker till Sims2 (alla sakerna försvann när jag fick installera om alla spelen) så förhoppningsvis kommer det gå bra. Imorgon har jag studjedag, så himla skönt. Har BUP vid 13 och pappa skjutsar mig dit. Efter BUP så ska mamma klippa sig och jag ska följa med dit och få mitt hår färgat. Blev ju något fel med färgen när jag färgade det förra gången så det röda syns knappt. Men förhoppningsvis kommer det bli ändring på det! :D nu ska jag sitta här och titta på alla bilar som kör förbi, kanske ta mig en macka som jag har med mig. MhhM, skriver väl senare idag också :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?