110311

Äntligen Fredag.
Sitter i skolan, känns väl okej. Lämnat lite svenska uppgifter till mina lärare, ska skriva ut lite mer saker som jag har hemma som ska lämnas på måndag. Känner mig sjukt seg idag. Vill ingenting. Men det är helg, jag älskar helg. Man slipper skolan i 2 dar iallafall. yey. Anyway, nu ska jag spela lite och vänta på att jag ska få några uppgifter, alla är på frukost nu så att ah.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?