Teé time - 01:54



Sitter nu med mitt Teé bredvid mig, har släckt lampan i taket och tände lampan över diskbänken då den har mycket bekvämare ljus. Lyssnar på musik också och ska spela lite Harpan på datorn. Klockan är snart 2 och jag ska upp om 7 timmar. funderar på om man inte ska sova överhuvudtaget inatt? för om jag somnar nu kommer jag ha jätte svårt att stiga upp imorgon och det suger. Kommer vara trött hela dagen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Jennifer

Åh mums, te är bland det bästa som finns =)!

2011-06-20 > 08:28:40
BLOGG: http://jenniescorner.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?