skillnad



SVAR; Igår var första dagen jag tog tabletten och då låg jag vaken länge efter jag tagit den så jag var vaken när tabletten verkade. Och kan säga såhär; det var de härligaste jag känt på länge. men idag när jag tog tabletten så har jag inte märk någontig, och likaså igår eftermiddag så märkte jag ingen skillnad. men det kan ju också bero på att jag precis börjat ta dom + att jag "bara" har 18mg just nu (ska få större dos efter ett tag). Så ah, som svar på din fråga så säger jag såhär; Jag märkte första gången. Men sen har jag inte känt någon skillnad. Jag känner mig "som vanligt" liksom.

Tack för att du frågade !! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Bra svar på frågan. Nu hejjar vi på dig att du kommer få må riktigt bra.



kram

2011-06-22 > 17:09:20
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?