väntar

Sitter och väntar på Emma och Julia, dom kommer vid 8. Steg upp vid kvart över 6 idag. Kände mig verkligen jätte seg men nu börjar det bli lite bättre. Har hunnit ladda både mobilen och mina kamera batterier. Så kommer nog bli väldigt mycket fotografering idag :) och jag har aldrig varit på Ölands Djurpark så detta kommer bli kul. Vet inte hur länge vi kommer vara där så vet inte alls när jag kommer hem. Men det gör ingenting, bara kul att vara iväg :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?