Midsommar

Idag är det Midsommar yeppyepp. Solen skiner (ovanligt nog!!) fortfarande.
Vid 13 tiden så ska man följa med mamma till hennes kompisar typ, och där ska jag träffa Emelie (: vi äter gott & sen cyklar en del ner till Valje där dom har en midsommarstång. fast jag är inte så jätte sugen på det men ändå är jag sugen för det är roligt att gå ner och fotografera människorna. Skulle egentligen lägga upp en bild i detta inlägget från Midsommar förra året men då jag raderat den mappen från datorn så kan inte jag komma åt bilderna förens jag kommer hem. Men såg nu att jag iallafall har en bild från misdommar förra året. och det var tydligen det året då jag satt vid bordet och fotograferade blommorna så in i H*****E. Men kul var det!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



tess

Vad härligt att solen lyser hos dig iallafall. Här är det lite kallt och inte alls lika fint.

Sv: Okej, tre år är en rätt lång tid ändå. Men du är ju riktigt duktig. Jag gick en foto kurs i skolan, för attt jag ville lära mig mer om fotografering, men den var inte alls bra!! Tyvärr.

Kram

2011-06-24 > 11:00:24
BLOGG: http://jaklakrokus.blogg.se/
Tess

Vilken härlig bild! :) Kram

2011-06-26 > 15:02:18
BLOGG: http://scenbloggen.com/tesswaltenburg

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?