lika bra som



SVAR; Alltså jag kan ju inte säga "Ja självklart, min kamera är ju bäst" för jag vet att det finns bättre systemkameror än min digitalkamera. Men en del systemkameror är faktiskt sämre än min kamera, så ja. jag kan väl säga att ja, mina kamera är lika bra som en systemkamera men bara det att den kanske inte har lika bra zoom och likadana inställingar som en system. Men, det beror mycket också på hur man är som fotograf. En del personer som knappt fotograferar tar inte lika fina bilder som en erfaren fotograf, varesig dom fotograferar med en mobilkamera eller med en system. Men erfarna fotografer kan få bra bilder varesig den fotograferar med en mobilkamera, systemkamera eller en digitalkamera.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?