första dagen

Idag är första dagen jag tar min tablett, så nu ska jag berätta lite om hur jag känner just nu.
Jag tog tabletten imorse vid 6. låg vaken ganska länge (kunde inte somna om) och helt plötsligt känner jag ett lugn i hela kroppen. Det är jätte svårt att förklara men kan säga att det var underbart! somnade och steg upp nu vid 9 tiden. Har inte riktigt märkt någonting just nu och känner inte det "lugnet" i kroppen längre, men det kanske kan bero på att jag precis vaknat och är fortfarande nyvaken.
Plus att min doktor berättade att denna tablett håller i 12 timmar. så när man tar den så får man första "dosen" och efter 6 timmar så får man andra "dosen". Och det bästa är att jag bara behöver ta en tablett för dessa 12 timmarna.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Elin

Hej! Ja det är bra att du vågar skriva om ADD och bra att du har fått hjälp. Jag fick inte diagnos förrän jag var vuxen jag har visserligen diagnosen ADHD men jag tror egentligen jag har ADD. Jag har ätit concerta i några år nu och för mig fungerar det väldigt bra.



Hälsningar Elin

2011-06-21 > 16:16:25
BLOGG: http://bellise.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?