äter medicin för



SVAR; Jag äter en medicin som heter Conzerta (kan ha stavat det fel nu). och det är en medicin mot AD/HD. Min diagnos är ADD Uppmärksamhetsstörning, och ADD är nästan som AD/HD fast utan det hyperaktiva.
Hoppas du fick det svar du förväntade dig !! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Lovisa

Hej!

Hur är det Conzerta verkar på en person med ADD?

Vad med din ADD känner du påverkar dig mest i ditt vardagliga liv?

2011-06-28 > 18:46:50
BLOGG: http://lovidora.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?