23:20

Jag börjar bli lite trött just nu. Funderar på att snart lägga mig i sängen faktiskt.
Vet inte vad jag ska skriva. Har typ suttit vid datorn hela dagen sedan jag kom hem. Har börjat svara så smått på frågorna jag fått på Frågestunden. Funderar på att börja med en "30 dagars lista" snart också (: Har märkt att folk vill veta mer om mig så att göra ne sån lista är väl inget tokigt direkt. Men nu ska jag nog ut och röka faktiskt och sen ska jag dricka ett glas mjölk och efter det blir de nog sängen. Skriver imorgon då jag vaknat, ska försöka sova ut imorgon också. Behöver det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?