110627 x2

Har precis fönat håret och bytt kläder för har duschat. Sitter i köket och lyssnar lite på RIX.fm.
Sitter och funderar på vad jag kan fixa  för middag. Tror det blir Makaroner och Schnitzel. Har ingen aning när mamma, mormor och Johnny kommer hem igen. Tittade precis om det var något bra på tv ikväll men icke. Var iallafall Cold Case vid 19 och Criminal Minds därefter. Så det är iallafall vad jag ska titta på kväll! Trodde det skulle gå någon bra film men ne. Ahja, så kan det vara ibland (:

glöm inte att du fortfarande kan anmäla dig till Dagens blogg :D
klicka på den understrukna texten så kommer du direkt till tävlingen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Isabelle Palmgren

Snygg header:)

2011-06-27 > 14:41:17
BLOGG: http://bellizofzweden.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?