110626 x2

Verkar inte vara någonting på tv ikväll. Så tråkigt. Går iallafall Cold Case vid 21.
Tittar just nu på något program där dom har en pudel tävling och färgar pudlarna rosa, har nagelack osv på dom. Jag skulle aldrig kunna göra så mot mitt husdjur!! Men nu ska jag ta lite att dricka och sen ska jag släppa ut Uffe (mormor hund som jag skrev om innan) och sen ska jag bara ta det lungt. Mamma åker iväg vid 7 imorgon så stiger väl upp vid den tiden kan jag tro.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?