110625

Kändes som om de vore Söndag idag men tydligen inte.
Nu ska jag fixa Headern till Sanna som vann utlottningen på den :D Sover nog ensam hemma ikväll då mamma sover i stan. Vädret skiftar lite fram och tillbaka så vet inte om jag ska gå ut eller inte. Så tråkigt. Sitter och funderar lite på vad jag ska äta för middag idag också. Men nu ska jag ordna med Headern :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Julia

Haha tycker också det har känts som söndag hela dagen. Men klagar inte - himla skönt med långhelg! =)

2011-06-25 > 21:22:02
BLOGG: http://juliaelhag.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?