110621

Nästan precis hemkommen, sitter och lyssnar musik på Spotify och väntar på att klockan ska bli sent så jag kan gå och lägga mig. Imorgon ska jag stiga upp vid 8 och sen kommer bror och hämtar mig vid 10:40 för att skjutsa mig till tandläkaren. Efter tandläkaren så "kidnappar" Emma och Julia mig och vi åker till Skåne någonstans, vet inte vart än. haha (: Så vi ska typ ha picnik och kanske bada om det är fint väder. Massa mysigt. Så imorgon kommer jag nog inte blogga så jätte mycket, men förmodligen slänger jag in några inlägg på morgonen & några på eftermiddagen med SMS inlägg. och Kameran följer med imorgon och 2 stycken fulladdade batterier. så bilder ska det blir yess! Så förmodligen kommer bilderna upp imorgon kväll (beror självklart på när vi kommer hem) eller då på Torsdag någon gång under dagen. Ser verkligen fram emot det, känner att jag behöver komma lite hemifrån nu. Och förmodligen veckan efter Midsommar så åker jag upp till Norrland! och ska faktiskt försöka skaffa sånt Comviq Surf så jag iallafall kan skriva något inlägg om dagen istället för att hela tiden skicka SMS inlägg (finns knappt någon täckning där) plus att jag kommer fotografera mycket så det är enkelt för mig då att lägga upp bilder lite då och då eftersom att vi nog ska vara där i 10 dar eller något.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?