110620

Sitter och svara på kommentarer och lyssnar lite på musik. Börjar bli trött faktiskt.
Dagen idag har varit helt okej även fast det beskedet om diagnosen. Och imorgon börjar första dagen med tabletterna, hoppas jag kommer knna skillnad. Skulle liksom vara kul att berätta för er läsare vad skillnaden r när jag äter tabletterna och inte äter dom. Trodde det skulle vara någon bra film på TV ikväll men jag hade tydligen fel, fanns ingen film alls som lockade mitt intresse. Så istället tror jag att jag ska spela Combat Arms ikväll med en kompis & dricka Teé och lyssna en massa på musik. Vill påminna er att ni kan vara med i Dagens Blogg fortfarande och jag avslutar inte tävlingen förens alla nummer är tagna, så kom igen nu !! :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Alexics

Bra blogg!

Allt bra? :)

2011-06-20 > 20:51:44
BLOGG: http://alexics.blogg.se/
Wiilow [Foto tankar Känslor]★

Hoppas att du kommer känna skillnaden. Nu vet jag inte riktigt vad det är för tabletter du ska äta, men oftast tar det ett tag innan man märker något och då man märker så märker man.



Tänk så mkt lättare allt kan bli nu när du fått din diagnos. Du förstår dig bättre och andra med då.



Många Kramar

2011-06-20 > 20:55:12
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?