110619

Sitter och tittar på Paris Hilton's my new BFF Maraton. Sitter och skrattar väldigt mycket.
Idag känner jag att det blir en relax dag för imorgon ska man upp vid 8 och sen till BUP vid 10:30 tror jag det var. Och kommer berätta imorgon om vad det handlade om (ovanligt nog så ja, jag kommer berätta imorgon om varför jag var på bup). Har bestämt mig att dagens blogg avslutas ikväll och att vinnaren kommer ut i ett tidsinställt inlägg imorgon bitti vid 8:00 som vanligt & en ny dagens blogg börjar vid 08:15. Men nu ska jag titta klart på maratonet och börja svara lite på frågorna från Frågestunden.

EDIT;
Jag har redigerat bilden med oskärpa - allt förutom min ögonfärg/pupillerna.
Och jag la oskärpa på min ögonvita också, därav att mina ögon kanske ser lite konstiga ut.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?