110617 x2

Nu ska jag titta klart på Criminal Minds och sen blir det nog sängen för mig. Ska på möhippa imorgon.
Dagen idag tycker jag har varit okej ändå. Har varit ensam hemma, fixat käk och duschat. Har bara tagit det lungt. Imorgon ska jag stiga upp vid 8 och göra mig i ordning. Funderar på att ha skjorta imorgon. Vet inte alls hur länge jag ska vara med på Möhippan då dom ska på en bar på kvällen och jag vet inte om jag kommer in, haha. Men får se hur det går ;) Nu ska jag se klart på Criminal Minds som sagt och sen ska jag nog lägga mig i sängen. Känns inte som jag är trött men vet att jag måste försöka sova ändå.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?