110611 x2

Vaknade vid typ halv 6 utav att min kusin kom hem hit och väckte mig. Ahja, det ska inte kommenteras.
Sov iallafall till typ 10, åt frukost, fixade till mig och satte mig ute i solen. Och ja, det är sol här. Så jävla skönt är det!! Känns som de varit dystert väder hela veckan o sen på sista dagen på SRF så blir det sol sol sol sol. Mr kan man inte begära liksom. Nu luktar det mat. gott. Sitter och lyssnar lite på Fronda - sitter i min Barstol. Jag gillar hans låtar. Lyssnade på dom hela tiden men sen blev det väl för tjatigt. Men ska faktiskt ta upp det igen. haha (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?