00:38

Har fixat hem spotify till migsjälv :D Känner att det är jobbigt att lyssna på min Itunes då jag har raderat vissa låtar från datorn så dom inte fungerar att spela där längre. så ah, nu ska jag väl också bli en spotify "nörd".
Klockan är just nu 00:32 då jag skriver detta och jag gick och la mig vid lite över 10 och har legat i sängen tills nu. Tänkte gå upp och lägga mig uppe istället men blev att jag satte mig i köket och startade datorn. Klockan är snart ett och jag känner att jag måste sova men jag kan inte. fan. Jag hatar sömnlösa nätter! Men nu ska jag väl spela någonting på datorn tror jag. tiden måste gå fort. är sugen på Teé. Vad gott det låter. Så yepp, nu ska jag dricka en kopp Teé!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



SOFIA

Hoppas du får en fin Måndag! KRAM

2011-06-20 > 01:06:03
BLOGG: http://sofiahanden.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?