Vaknade vid 8 halv 9

dsc00233 (MMS)

Vaknade vid 8 halv 9. Har fiskat lite. Fastnade med draget igen, haha! Så blir att ro ut med båten igen för att få bort draget. Så segt. Det är bra med vågor på sjön (det är mycket vågor) så blir nog att jag bara står och fiskar vid bryggan idag :) är någon typ tillställning här ikväll som vi ska på vid 18 så vet inte om jag kommer försöka lägga in bilderna.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



evelina

Fin blogg!

2011-07-09 > 11:50:00
BLOGG: http://eevelinaandrea.blogg.se/
Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Fiin blogg :)

Gillar din header, den är härlig :)

2011-07-09 > 12:48:23
BLOGG: http://jennaoberdieck.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?