Söndag

Vet att jag inte har slängt in något blogg inlägg idag men det är för att jag har försökt lägga upp bilderna på bloggen hela dagen. Och lite kortfattat så fungerar det inte som jag vill. Det suger. Snart är det middag, känner att jag verkligen behöver det. Imorgon blir det att åka med Uffe till vetrinären och sen ska jag kanske se om jag hittar något fik eller något som vi kan fika på, och då kommer jag ha med mig min dator så förhoppningsvis fungerar internet snabbare där. haha (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?