Slutade verka

Har tagit Concerta i nu i lite över en månad och kan säga att jag märker skillnad.
Det var en gång då jag verkligen märkte skillnad, och det var när jag var i Nordsjö.

- Vi var på en fest och det var mygg/knott överallt, jag hade tagit min tablett vid 08 på morgonen och klockan var nu någonting vid 09. I början försökte jag tänka på annat men tillslut fick jag lite panik. Myggen/knotten var runt mig hela tiden och då jag stog i en T-skirt och shorts (var jätte varmt ute) så var dom överallt. Efter någon halvtimma så klarade jag inte av det mer, gick till vår stuga och bytte om till jean och satte på mig en långärmad. Efter det så började jag lugna ner mig lite. Senare på kvällen så gick jag hem till stugan. Gick ner vid bryggan och kastade lite med spöet. Och jag hade Uffe med mig (mormors hund) och helt plötsligt har han sprungit iväg. Jag blir panik slagen och ropar på honom men han kommer inte, får skynda mig till där festen är och försöker ringa både mamma och mormor på deras mobiler men ingen svarar. När jag kommer dit så ser jag att han är hos mormor (som tur väl är). Kommer på att jag lämnade min fotoväska vid bryggan och måste springa tillbaka för att se så den är kvar, vilket den är. Kastar lite till med spöet och det är vindstilla ute. Helt plötsligt kommer myggen. Dom surrar runt mig och sätter sig överallt. Jag får panik (igen) och tänker gå in i stugan men minns inte vad nycklen var. Fick ringa på mormors mobil och mamma svarade, frågade var nycklen var o vi pratade lite. När jag ska lägga på så går min mobil sönder. Har en uppfällbar mobil och jag vet att gängorna när man fäller upp och ner mobilen har börjat gå sönder. Så det gick sönder ännu mer. Blev en spricka vid gängorna. Vid detta laget så mådde jag inte bra, allting var så jobbigt. Fick ringa till mamma och när jag hörde hennes röst började jag gråta. Jag sa att hon skulle komma och hon kom. Jag grät i säkert en timma innan jag kunde lugna ner mig. Allting var bara så jobbigt! och allt mitt mående denna kvällen var för att mina tabletter slutat verka.

Den var den hemskaste kvällen jag varit med om på länge.
och när jag skriver panik så menar jag att jag inte vet vad jag ska ta mig till,
jag blir alldeless snurrig och vill göra allt/inget på en gång.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Eva

Fin blogg ! :D

2011-07-25 > 11:51:24
BLOGG: http://theviis.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?