serie

Lite såhär natt kriminal serier man ska kolla på ikväll.
synd bara att 23 Criminal Minds krockar med ett annat avsnitt utav Criminal Minds på 9an.
Jag älskar kriminal serier. Mest Criminal Minds :D

21:00 - 22:00 på 5an är det Criminal Minds.
23:00 - 00:00 på 5an är det Criminal Minds.
23:45 (00:00) - 00:45 på kanal 9 är det CSI NY.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Sunshine

Jag är precis likadan! :O Ville även bli kriminolog så jag kunde vara som dem. Haha ^^

2011-07-05 > 16:50:56
BLOGG: http://sunshinejonsson.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?