I Sundsvall

Nu är vi i Sundsvall. Är väl i Nordsjö vid ca 18 tiden. Men vi ska bara inom och handla först när vi är där :) jag fotograferar som en galning på allt vi åker förbi. Och när vi kommer till stugan så kommer jag fotografera ännu mer. Kan ta 228 bilder till. Så ikväll blir det att lägga in bilderna i datorn också :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



anna

Vilken fin blogg du driver :)

2011-07-08 > 17:31:24
BLOGG: http://huriinsky.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?