Spelat kort

Ligger i sängen nu. Spelat kort med mamma, mormor och Johnny. Nu åskar det lite ute. Gillar det inte. Har fiskat idag och bara tagit det lungt. Och btw, igår fick jag en liten gädda :D fast släppte in den igen. Och idag fick jag en lite aborre som jag sedan har som bete nu. La ut en flaska med krok i vattnet och tog fiskbitar och satte fast dom på kroken. Imorgon blir det att göra en likadan igen och lägga den på andra sidan bryggan :) imorgon blir det också stan. Köpa lite glass och middag veckan framöver.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?