hemma

Kom hem vid lite innan 23. Ropade på katten och hon kom direkt, gav henne mat, tog ner mina saker på rummet och gick sen upp och hämtade henne. Så nu ligger vi här, i sängen. Busan ligger på min bröstkorg och spinner. Jag älskar det! <3 åskar gör det också, inte alls trevligt. Hoppas bara inte det kommer närmre. Jag gillar inte åskan. Och yess, det kommer närmre. Ett stort muller hördes. Gillar inte det. Inte alls!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?