Katten väckte mig

Katten väckte mig med flera höga jam och det lät nästan som hon skrek (Men jag var ju inte riktigt vaken ännu). Så steg upp, rotade i skafferiet och hällde i maten i hennes skål. Gick och la mig igen och hörde att hon kröp under sängen när hon ätit färdigt. Jag är väldigt trött. Jag skojar inte. Skulle skriva något mer men märkte att min sömn vill ta över och då kan jag skriva väldigt konstiga saker utan att jag märker att jag gjort det. Haha :) PS; Fyra myggbett. En på vardera hand, en på foten och en på låret. Tre på högra knät och en på midjan. Jobbigt värre. Gör allt för att inte försöka klia på det och än så länge har det fungerat iallafall.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?