110703 x2

Har tre myggbett på mitt högra ben. Haha. Och dom sitter väldigt nära varandra. Jobbigt värre. Sitter just nu och tittar på Disturbia. Har sett den filmen en gång innan men den är en sån film man kan se flera gånger :) Om en vecka vid denna tiden så sitter jag kanske på en båt utanför stugan i Solleftiå/Nordsjö. Egentligen skulle detta inlägget kommit upp vid 7 men nope. Fast tror ändå jag skulle fiskat vid denna tiden :) är ju i stort sett ljust dygnet runt där!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Josefine, Blåeld

Vad härligt det låter att åka båt.. Bor nära havet, menhar tyvärr ingen båt..

2011-07-03 > 21:56:30
BLOGG: http://blaeld.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?