repris på filmen

Filmen började vid 9. Och jag är inte hemma ännu. Inte kul alls! Men är glad att det går repris på filmen den 28th så ska faktiskt titta på den då istället! :) när jag kommer hem blir det att ta lite yoggy, ta sina flux, som jag kallar dom, tabletter och sen lägger jag mig i sängen. Vill titta på O.C igen. Och ska försöka somna max innan 01 ikväll. Måste verkligen få sömn inatt. Imorgon blir det att bjuda bror och Tess på middag hos mig och mamma. På Torsdag ska jag nog titta på en ny mobil, men ska först ringa och fråga P.H om dom har den inne på lagret. Och om dom inte har det? Ja, då blir det ingen ny mobil.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



OLIVIA [FOTO]

fin header!

2011-07-26 > 22:22:15
BLOGG: http://oliviafoto.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?