Yellow - Green

dsc00245 (MMS)

Det var den här fågeln jag skrev om i inlägget. Döpte den till Yellow (hona) men kom på att om den var en hane skulle den heta Green. Färgen på fågeln var lite gult och lite grönt, därav namnen. Slog sedan upp i en bok för att se vilken art fågeln var och det var tydligen en Bofink unge :) den var så himla söt! Hade gärna velat behålla den (hade aldrig gjort det men tänka får man) men dens mamma/pappa satt i busken en bit från och pep på den. Och nu är dom troligtvis i sitt bo och sover någonstans, en tuff dag att vara fågelunge, och en tuff dag att vara förälder. Haha :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



I AM BAAM - Göteborg Edition

Nawe, vad söt! Tur att den inte skadade sig! :)

2011-07-14 > 23:25:13
BLOGG: http://iambaam.blogg.se/
Alexandra :)

Fin header! :)

2011-07-14 > 23:58:57
BLOGG: http://smurfensliv.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?