köra ifrån Kolmården nu

Börjat köra ifrån Kolmården nu. Kan säga att det var inte alls som jag kom ihåg det. Plus att dom har tagit bort bilsafarit så nu åker man bara en linbana typ över där man kunde köra. Så blev väldigt besviken. Men har tagit slut på ett helt batteri på kameran och kan ta ca 50 kort till innan minneskortet är fullt :) men tycker iallafall att dagen varit bra även fast det inte var som man förväntat sig. Vi är hemma någongång ikväll, kanske vid 11-12 tiden kan jag tro.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?