110729

Redan Fredag idag. Känns som de vore Torsdag. Snart ska jag fixa middag till mig själv.
Första natten på denna helgen då man sover ensam. Mamma och Johnny är ju iväg och kommer nog inte hem förens Måndag om jag förstått det rätt. Vet inte vad jag mer ska skriva så tar lite från vad jag skrivit på FB precis.


Ringt, ringt, ringt. Ja, nu har jag ringt både till PH i K-stad, PH.se's kundtjänst och sen tillbaka till PH K-stad. Allt för att kunna få en Sony Ericsson Yari. Den som jag pratade med sist nu i K-stad frågade om jag verkligen ville ha denna mobilen, och nej, jag kan inte svara säkert på om jag verkligen vill ha denna mobilen. Men då min Z550i håller på att smulas sönder totalt och jag inte vill ha en touch mobil så ja. Jag vill ha just Denna mobilen. När jag pratade med Kundtjänsten på PH.se's hemsida så sa han att mobilen fanns i vissa butiker såsom i Stockholm, Trelleborg och Halmstad. Så nu ska PH i K-stad höra med dessa butiker och se om dom kan skicka den till mig. I love this right now ♥

EDIT; JAG SKA FÅ MOBILEN !!!! :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Amanda

FRÄÄÄN mobil !! :D

2011-07-29 > 13:41:54

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?