110716

Varit dåligt med inlägg idag. Men har inte orkat med det.
Försökt ladda upp resten av bilderna idag men det vill inte. Så retsamt. Sitter just nu och läser en ny bok (läste klart den andra igår) som heter Skriet från Vildmarken. verkligen en jätte bra bok! (: och tror den redan är utläst till ikväll. hah. Idag har det varit mulet väder hela dagen, så tråkigt. Har startat brasan och sitter med mormors hund i knät och datorn på en stol bredvid mig. Ska fortsätta läsa. Imorgon hoppas jag på finare väder!! Men även om det är mulet så älskar jag att vara här. Sitta vid brasan, läsa en bra bok, kasta med fiskespöet ibland nere vid bryggan. Stå på altanen och bara titta ut över sjön. Jag älskar det!! Längtar verkligen tills nästa sommar. Och ändå har jag inte ens åkt här ifrån ännu. Här kan jag koppla av <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?