110713

Väntar på att maten ska bli färdig så jag kan duka. Vaknade vid 8 imorse. sov i 5 timmar.
Prövade mitt nya fiskedrag idag och kan säga att jag älskar det. Har inte kunnat kasta vid vassen innan (gäddorna brukar vara där) då mitt drag alltid fastnade. men nu har jag bara fastnat en gång på 10 när jag kastat i vassen med det nya draget. Tror vi ska in till stan idag och då funderar jag på att fixa mer pengar på bredbandet. iallafall så att jag har bra hastighet för att ladda upp bilder.

Räddade en fågel idag också. Den hade flygit in i rutan på altanen och låg på plattorna vid gräset. Mamma sa att jag inte skulle gå nära, men var typ en halv armlängd ifrån den. och jag tyckte inte det var nära men mamma tyckte tydligen det. hah. Fotograferade den lite och frågade mamma och jag fick röra vid den och det fick jag. och kan säga att dens fjädrar var så mjuka. Tog upp den i handen och satte mig på en stol, tittade på den. Väntade på att den skulle piggna till och flyga iväg. Efter ca 45 minuter så satte jag ner den på en stubbe och gick in. Hörde från mormor att den flugit iväg sen. Ska försöka ladda upp en bild på den och mig som mamma tog. Eller så skickar jag in ett mms inlägg med en bild på den.




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?