110706

Morrn Morrn. Vaknade vid 8. Steg upp vid kvart över i ren panik för trodde klockan var kvart i 9. hah.
Snart kommer Emma, känns skönt att träffa henne ! (: Åker ju nu på Fredag och då träffas vi inte på typ 2 veckor. Musiken på spotify spelas på datorn och jag ska fixa till håret lite snabbt. Vid 11:40 typ kommer bror och hämtar mig, ska ju till tandläkaren 12:50 så ska vara hos dom tills dess. Efter det så ska jag gå på marknad. Är ju killebom här i Sölvesborg.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



• Josefine •

Fullt upp hela dagen låter det som :) Men fyfan vad jag hatar tandläkaren, är livrädd för dem jävlarna :C

2011-07-06 > 10:27:00
BLOGG: http://ordmotord.webblogg.se/
Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en fin dag :D

2011-07-06 > 12:53:53
BLOGG: http://smnmode.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?