110706 x2

Sitter hos bror i soffan med Tessans dator i knät.
Ska väl snart ner till marknaden och titta lite. Köpa en glass och sen åka hem. Det är för varmt ute för att jag ska gå där nere länge. Så när jag kommer hem blir det nog att göra en Is Kaffe :D Och många gör Is Kaffe med cappuccino. Men jag gör det med kaffe. Ska nog faktiskt visa i ett inlägg när jag kommer hem hur jag gör Is Kaffe. Kommer insf fotografera efter hand hur jag gör. och sen skriver jag ner ett "recept" på hur jag gör.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Bodypalace

=)

2011-07-06 > 18:48:02
BLOGG: http://bodypalace.blogspot.com

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?