110705

Ska lägga in bilder i datorn. Jag och Alva ska gå ner till stranden lite. Är verkligen varmt ute.
Lyssnar på musik på spotify medans bilderna laddas in. Har tagit 155 bilder allt som allt (: Så kände att när man ändå är vid stranden så blir det nog några foton och då vill man helst kunna ta så många som helst utan att behöva radera för att minnet tar slut (: Men ah, bilderna ska läggas in nu och sen blir det att vara ute i solen. EDIT; Upptäkte nu att jag skrivit "110604" tillexempel på några inlägg när det ska vara "110704", men det är ändrat nu :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



C

Hej! Jättrfin blogg:)

Kram C

2011-07-05 > 10:49:10
BLOGG: http://xtremez.blogg.se/
• Josefine •

Såg nu att du hade ADD, jag har ADHD fick min diagnos i vintras och äter nu 57 ml concerta :)

2011-07-05 > 11:28:22
BLOGG: http://ordmotord.webblogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?