110705 x2

Nu kan man inte anmäla sig till Veckans Blogg mer. Jag har valt ut 4 stycken bloggar som Ni ska få rösta på vem utav dom Ni tycker ska bli Veckans Blogg! (inlägget kommer upp 13:15 så ni kan börja rösta då)


Verit nere vid stranden med Alva, Jätte mysigt och vamr i vattnet :D blev tyvärr inge foton då jag fått "stränga" order från min bror att hon inte fick vara lös vid stranden och att hon inte fick bada. Men vi gick i vattnet upp till knäna på mig och till magen på henne. (kallar inte det för att bada. bada för mig är när hon simmar). Hon blev jätte stimmig och hoppade runt och skvätte lite mycket vatten på mig. Men det var de värt! (: Efter att vi badade så gick vi ner till ån och då fotograferade jag två svanar med deras ungar, fast bilderna blev inte jätte bra då mamman/pappan fräste åt mig så kunde inte gå så nära som jag ville för att ta bilderna. Vi gick igenom "Mackaskogen" och jag lät henne springa lite och sen gick vi hem. Tog vatten slangen och tvättade av oss både då vi var lite grusiga. Tog fram en hundborste och borstade henne lite. Sparkade lite boll och nu sitter man här ute i skuggan med Alva liggandes i skuggan på gräsmattan framför mig. Jag älskar sånna här dagar! <3




    



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?