110104

Idag, idag så vet jag inte vad som händer. Ska pröva lite kläder och ta bort dom som är för små/som jag inte vill ha längre. Behöver plocka undan på mitt rum med. Bädda sängen. Är sugen på att fotografera men vet inte på vad. Min katt kanske? Får se.
Mamma jobbar idag till 16, så är ensam hemma. Käns skönt. Nästa vecka början skolan, vilket inte känns som det bästa direkt. Men jag måste klara av det. Nu ska jag bara ta det lungt, ska snart äta något och sen måste jag göra något. Känner att jag inte bara kan ha det såhär att bara "slappa". Så ah, en liten stund till och sen måste jag komma igång! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



ronja

fin header :)

2011-01-04 > 15:35:59
BLOGG: http://byronja.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?