Två år sedan



R.I.P Ruth Nilsson

30/10 1930 - 06/01 2009

 

Farmor, jag saknar dig. Det har gått Två år sedan. Men de känns som de vore igår.
Jag och mamma skulle åkt till dig då du kommit hem från sjukhuset, men du kom aldrig hem.
Och jag ångrar de gånger jag sagt Nej då vi skulle haft åkt till dig. Jag ångrar det verkligen.
Men jag är glad att jag lärde känna dig, att vi kunde umgås. De gångerna jag sov hos dig och farfar.
De gångerna vi matade era höns. De gångerna innan jul som vi bakade lussekatter tillsammans.
Farmor, jag vill ha dig tillbaka. Jag saknar dig så enormt mycket. Snälla, kom tillbaka.

  



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Marlene Johnsson

Vilka fina och härliga minnen du berättar om. Det är just de minnena man får bära med sig och leva vidare på. Det värmer mycket. Jättefin bild på din gulliga farmor, hon ser uppklädd och fin ut med ett glittrande pärlhalsband. Det ser också ut som att bilden är tagen på sommaren, en röd tjusig blomma blommar i bakgrunden, kanske fyller hon år? Jag misstänker att det är du som tagit bilden. Många kramisar från mig <3

2011-01-06 > 12:40:08
Calla

Ja, Linnea. Vi är många som tänker extra mycket på Ruth idag. Jag minns dagen då pappa ringde och berättade...får tårar i ögonen och det knyter sig i magen när jag tänker på det. Trodde också hon skulle komma hem igen..Saknar min Faster Ruth jättemycket!!!! älskade henne så. Tänker på Sven som ensam är kvar efter left i tvåsamhet med Ruth i många år. Hårt..Han är stark! Om jag blundar hör jag Ruths röst och hennes skratt och jag är övertygad om att hon är med oss fastän vi inte ser henne! Många KRAMAR från Calla

2011-01-06 > 14:08:24
ellinor lindström

Åh gud vilken härlig farmor..

min farmor dog också för 2 år sedan. den 17e december, i en bilolycka...jag blir så arg när jag tänker på det...han körde olagligt...och han dödade henne.

kunde haft henne vid min sida nu annars...

r.i.p våra farmorar<3

2011-01-06 > 14:21:12
BLOGG: http://linorr.blogg.se/
Linn-Lay

kan förstå dig :)

2011-01-07 > 01:13:51
BLOGG: http://linn-lay.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?