titta på Inception

Nu ska jag titta på Inception. Och jag vill bara säga att den filmen är så jäkla bra och jag rekomenderar den verkligen! (: Det är en sån film med "eget" slut. alltså att den som ser på filmen får ha en egen uppfattning om vad som egentligen filmen går ut på. Och visst, i början så blev jag alldelless paff och fattade ingenting när filmen slutade, men sen när man sett den & tänkt på vad som egentligen hände i filmen så börjar man förstå mer och mer. Så ah, jag rekomenderar verkligen den filmen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Håller med dig! Filmen är helt suveränt bra och jag gillar också att det är ett "eget" slut - precis som i Shutter Island =)

2011-01-07 > 17:34:21
BLOGG: http://eimk.blogg.se/
MAYAS VÄRLD

True. Man är lite mindfucked efter att ha sett den första gången, men den växer liksom.

2011-01-07 > 17:49:29
BLOGG: http://mayasvarld.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?