skriker

jag har fått hjärnsläpp, igen! känner mig helt lost.
Först tänkte jag att detta skulle bli en toppen dag men helt plötsligt blev jag helt down. Utan någon helst anledning. Fan! Det är nu jag skriker till mig själv att sluta. Jag orkar inte med att bli down helt plötsligt. HelvetetsJävla... ja, jag är lite förbannad på mig själv. Jag orkar inte att de ska bli såhär. Jag är trött, hungrig och vill bara hem. Fan Fan Fan. Linnea, sluta var en sån mes! Vi klarar detta. Tillsammans.
Det har vi alltid gjort, vi fixar detta. Du och Jag. Vi. Oss. Inget ska få oss i obalans. Vi är starka, vi kommer klara detta utan några problem. Vi hjälper varran, jag hjälper dig och du hjälper mig. Be happy girl, we goin' to make it. We always goin' to make it.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?