06.01

Jag är såå himla vaken. Det suger. Vill sätta mig vid datorn men orkar inte, väntar egentligen bara på att jag ska somna om men tror inte jag kommer kunna det. Men man kan ju iallafall hoppas.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

God Morgon!det är JÄTTEBRA att du har en egen inbyggd klocka samma tider för orka gå upp t skolan alt.ett arbete i framtiden..Ja,det är surt att vakna pigg när man har sovmorgon..Tror ändå du lyckdes somna om i 1 el.2 h??..Se det positivt,lättare komma upp t skolan.Mindre jobbigt;;-)Ha nu en lugnt,skön och bra söndag!Kram Carola

2011-01-30 > 07:13:30

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?