halv 2 och jag sover inte

Halv 2 och jag sover inte. damn. Hade hoppats på att somna snabbt men nej nej. Är jätte trött men kan inte sova. Gäspar gör jag hela tiden och blundar med (undantag när jag skriver detta). Men ingen sömn vill komma. ahja. Får hoppas jag somnar snart ändå iallafall. Behöver det. Måste ha det. Min älskade sömn.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Fotobloggen - Emma

Fin blogg o väldigt fina bilder! :)

2011-01-09 > 01:47:54
BLOGG: http://fotobloggen.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?