cheesecake

Nu idag har jag gjort en Cheesecake (och mamma hjälpte till lite)...
Funderar på att lägga upp bilder på Cheescaken sen när vi ska äta den och kanske lägga upp receptet också. Fast det bror ju också på om den blir lyckad, men det tror jag nog den blir! (: fast jag är egentligen inte en sån människa som bakar och detta är den första Cheesecaken jag har gjort så ah. Men bilder & Receptet kommer nog upp senare ikväll isånnafall!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



aye

Åh, jag älskar cheescake^^

2011-01-08 > 23:27:10
BLOGG: http://ayesworld.devote.se
bara jag

KAN BERÄTTA ATT DEN BLEV JÄTTEGOD... <3

2011-01-09 > 21:23:10

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?