ang bloggningen när jag går i skolan

Ja, rubriken säger allt. Nu ska jag prata ang bloggningen när jag går i skolan.
Eller, kommer snarare ställa frågor till mig själv och svara på det så ni vet hur det kommer bli nu framöver.

Kommer du blogga när du går i skolan? - Ja det kommer jag.

Hur många inlägg kommer du blogga om dagen? - Så många jag hinner med. blir nog mest sms inlägg eftersom att jag är hemifrån från klockan 8 - 18 om dagarna och hinner inte sitta så mycket vid datorn som jag gör då jag har lov eller helg. Men om jag gissar så kanske det blir 2-3 om dagen. eller mer.

Kommer du svara på kommentarer? - Jag kommer försöka svara så ofta jag kan. och ni kan skicka ett mail till min Bloggmail om ni verkligen vill ha svar! (enklar för mig att svara där då än att gå in på Din blogg osv och svara) + att jag hinner nog med mer inlägg om jag slipper svara på så många kommentarer. Men, jag ska försöka svara så mycket det går. Både på MAIL och KOMMENTAR.

Hur blir det med dina bilder/fotografier?
- Jag kommer inte uppdatera med bilder så ofta. Men ska försöka göra det oftare än vad jag gjorde förra året. Kanske tar med mig kameran till skolan och fotograferar när jag går till tåget eller något. Men, jag har ju inte lika mycket tid vid datorn så det blir ju inte jätte ofta.

Om ni har några mer frågor ni vill jag ska svara på så kommentera gärna detta inlägget så jag kan lägga in Din fråga här så du får svar på den! och skulle bli jätte glad om ni faktiskt kom på mer frågor om detta!

(som ni ser så står detta inlägget på 08:00 och det är ett Tidsinställt inlägg. Förhoppningsvis sover jag fortfarande nu och kommer göra det till kanske 11-12 hoppas jag. eller så vaknar jag vid 9. får se, haha)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?