110129 x2

Har käkat lite middag precis, sitter just nu och tittar på Polisskolan 5.
Handlade idag med Emma, och det anda jag fick handlat var 12st doft ljus. Men jag gillade dagen ändå! (: Emma får mig alltid på bra humör och inget kan få mig att bli down då jag umgåtts med henne. Johnny ska komma inom ikväll så det blir väl att man ska umgås med honom och mamma. Kortspel kanske och någon film på tv. I have no idea. Anyway, nu ska jag spela lite Sims på mammas dator och snart kommer Johnny. ska också mysa med min älskade katt då hon försökt få mig uppmärksamhet sedan jag kommit hem. hihi.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?