110125 x2

Kan fortfarande inte sluta tro att det är Torsdag idag...
Nu har jag skrivit lite mer på min Novell, det gick jätte bra! okej nej, där ljög jag. jag har fastnat på den igen, vet inte vad jag mer ska skriva. Hjärnsläpp som vanligt. jobbigt! Ska vila lite, kanske äta något. Jag vet inte. Nervös inför mötet idag, men det kommer nog gå bra. Klockan är 12:32 och mötet börjar inte förens 15:45, sjukt segt att vara i skolan så länge. Men jag behöver det.
Nu skriker dom ute i korridoren, kan inte koncentrera mig. Blir galen. Crazy! Anyway, nu kom min lärare (äntligen).


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?